Regulamin
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.e-upominek.pl
-
Sprzedawca: PATERS Design
-
Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:
-
Pod numerem telefonu: +48 6 068 376 15
-
Korzystając z adresu poczty elektronicznej: sklep@e-upominek.pl
-
§1 Definicje
-
Regulamin - niniejszy regulamin sklepu internetowego.
-
Sklep Internetowy – serwis internetowy pod adresem www.e-upominek.pl, za pośrednictwem którego, Sprzedawca oferuje sprzedaż produktów i usług online.
-
Sprzedawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Dni Robocze – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
-
Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
-
Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
-
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
§2 Zasady ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.e-upominek.pl
-
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
-
Sprzedawca prowadzi sprzedaż hurtową za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
-
Informacje o Towarach Sprzedawca zamieszcza w Sklepie Internetowym.
-
Wszystkie Towary oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Żeby złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym Klient musi spełniać następujące wymagania techniczne, niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca:
-
Posiadać konto poczty elektronicznej (e-mail).
-
Komputer, telefon typu smartfon lub tablet z systemem operacyjnym: Windows, Mac OS X, Linux lub Android.
-
Przeglądarkę internetową w podanej wersji lub wyższej: Internet Explorer - wersja 9, Chrome - wersja 46, Safari - wersja 8, Firefox - wersja 41, Opera - wersja 32.
-
-
Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich, praw majątkowych i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.
-
Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa.
§3 Ceny
-
Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają wszelkie należne podatki).
-
Do ceny Towaru należy doliczyć koszty dostawy w wysokości wskazanej w §6 dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy.
§4 Składanie zamówień
-
Zamówienia są przyjmowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
-
Zamówienia w Sklepie Internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
-
Założenie Zamówienia polega na wypełnieniu formularza zamówienia w Sklepie Internetowym.
-
Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe: dokładny adres, na który Zamówienie ma być wysłane oraz numer telefonu i adres e-mail.
-
W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca ma prawo do anulowania Zamówienia.
-
Klient w procesie składania zamówienia nie otrzymuje paragonu fiskalnego (sprzedaż tylko internetowa) lub może wyrazić wolę otrzymania faktury VAT lub rachunku.. Dokument zostanie wysłany wraz z przesyłką lub będzie przesłany na adres e-mail Klienta, podany w Zamówieniu.
-
Po złożeniu przez Klienta skutecznego Zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie Zamówienia.
-
Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu płatności przez Klienta lub, jeśli Klient wybrał opcję płatności przy odbiorze Towaru, od momentu złożenia Zamówienia.
-
W przypadku braku zamówionych Towarów w magazynie, Sprzedawca poinformuje Klienta o tym fakcie oraz związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji Zamówienia niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 48 godzin.
-
Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim.
-
Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Polski.
§5 Sposoby płatności za Zamówienie
-
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
-
Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
-
Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, nr rachunku zostanie podany po sprawdzeniu dostępności zamówionego produktu
- Płatność Paynow
-
§6 Koszt, sposoby i termin dostawy
-
Zamówienie wysyłane jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Klient zostanie poinformowany niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
-
Sprzedawca udostępnia klientowi następujące sposoby dostawy:
-
Wysyłka za pobraniem kurierem
-
Wysyłka kurierem po przedpłacie na konto
-
-
Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, jednakże Sklep Internetowy dokłada wszelkich starań, by zamówienia były realizowane możliwie szybko.
-
Klient jest obciążany kosztami dostawy:
-
{koszty dostawy z płatnością przy odbiorze są określone przy zamawianym produkcie}
-
{koszty dostawy z przedpłatą na konto są określone przy zamawianym produkcie}
-
-
Termin dostawy Towaru do Klienta wynosi do 5-ciu dni roboczych, chyba że w opisie danego Towaru podano inny termin.
-
Towary dostarczane są na terenie Polski lub UE po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów.
-
Możliwa jest wysyłka poza granice Polski po wcześniejszych ustaleniach
§7 Odstąpienie od umowy
-
Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
-
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
-
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce "Odstąpienie od umowy" oraz jest załączony do wiadomości e-mail z potwierdzeniem Zamówienia.
-
Klient może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
-
Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy.
-
Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Klient może zwrócić Towar na adres Sprzedawcy.
-
W przypadku odstąpienia od umowy, Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane od niego płatności (nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych)
-
Wyjątek stanowi sytuacja kiedy konsument wybrał sposób dostawy towaru inny niż najtańszy dostępny w Sklepie Internetowym.
-
W takiej sytuacji Klient pokrywa koszty dostawy.
-
-
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
§8 Procedura reklamacji
-
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Towar bez wad.
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
-
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną.
-
Reklamacje możne zostać złożona przez Klienta na przykład:
-
Pisemnie na adres Sprzedawcy: PATERS Design, ul. Morszyńska 56 82-300 Elbląg
-
W formie elektronicznej, za pomocą poczty elektronicznej, na adres Sprzedawcy sklep@e-upominek.pl
-
-
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
-
Imię i nazwisko,
-
Adres,
-
Adres e-mail,
-
Datę złożenia i numer zamówienia,
-
Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania,
-
Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
-
-
O rozstrzygnięciu reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź za pomocą poczty.
-
Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany produkt wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym.
-
Jeżeli ze względu na rodzaj produktu, dostarczenie go przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym produkt się znajduje.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
-
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego Towaru.
-
Do sprzedawanego Towaru dołączana jest karta gwarancyjna producenta, importera lub dystrybutora - jeżeli producent, importer lub dystrybutor udzielają gwarancji na podstawie pisemnej karty gwarancyjnej.
-
W przypadku produktów objętych gwarancją, uprawnienia Klienta i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
-
Udzielona gwarancja na sprzedany Towar jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego).
-
§9 Postanowienia końcowe
-
Zmiany w Regulaminie Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
-
Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sprzedawcą a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
-
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.